Blog – Baza Wiedzy

Wiedza na wyciągnięcie ręki

Pozyskiwanie klienta na rynku zagranicznym

Cz. 3. Jak przygotować ofertę zagraniczną oraz ułożyć współpracę z kontrahentem zagranicznym? W poprzednich artykułach,

Brexit – szansa czy zagrożenie dla Twojego EKSPORTU?

  Mimo, że Wielka Brytania w dniu 31.01.2020 opuściła Unię Europejską, do końca roku obowiązuje

Środki na rozwój eksportu – dotacje eksportowe “Go To Brand”

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) , jako Instytucja Pośrednicząca dla działania 3.3: Wsparcie promocji oraz

Skuteczne pozyskiwanie klienta na rynku zagranicznym

Część 2 – Jak wybrać partnera eksportowego? Kanały dystrybucji zagranicznej w zależności od typu produktu.

Jak pozyskać kontrahenta na rynku zagranicznym?

Część 1 – Strategia eksportowa – po co Ci eksport, jakie rynki wybrać, czy masz

Skuteczne negocjacje międzynarodowe – cz 1

Pragnę podzielić się z Wami wskazówkami ze szkolenia „SKUTECZNE NEGOCJACJE EKSPORTOWE” wygłoszonego na Międzynarodowej Konferencji

Rozwój eksportu – Jak skutecznie zdobywać rynki zagraniczne?

Rozwój eksportu – Jak skutecznie zdobywać rynki zagraniczne? Początek roku to dobry czas na przemyślenie

Szkolenia Eksportowe – wyniki, opinie klientów, referencje – podsumowanie

Witajcie, Rok 2018 przyniósł dla nas wiele zmian i dużych wyzwań w zakresie wspierania eksporterów.

Dystrybucja – ważne ogniwo łańcucha eksportowego

Zdeterminowane vs. swobodne podejście do dystrybucji. Strategia dystrybucji, jako jeden z kluczowych elementów planu rozwoju eksportu.

Bądź na bieżąco z naszymi rozwiazaniami dla eksporterów“

Certyfikaty i Partnerzy