Budowanie strategii eksportu na nowe rynki oraz zdobywanie nowych partnerów zagranicznych, AC S.A., Białystok

Budowanie strategii eksportu na nowe rynki oraz zdobywanie nowych partnerów zagranicznych, AC S.A., Białystok

Na zlecenie spółki AC S.A. , doświadczonego eksportera i lidera w produkcji instalacji gazowych do aut – marki STAG przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie “Budowanie strategii eksportu na nowe rynki oraz zdobywanie nowych partnerów zagranicznych”.

Szkolenie przeprowadził nasz trener Grzegorz Bratek, a uczestnicy mieli okazję nabyć cenną wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia ekspansji zagranicznych. Szkolenie dotyczyło kwestii merytorycznych tj.:

  • Zdobywanie kontrahentów zagranicznych oraz budowanie profesjonalnej współpracy z partnerami B2B
  • Skuteczne działania prospectingowe w pozyskiwaniu klientów B2B na rynkach międzynarodowych
  • Różnice w zdobywaniu kontrahentów B2B, a B2C
  • Organizacja szkoleń, webinarów i eventów jako skuteczne narzędzia pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi biznesowych
  • Rola Export Managera w działaniach marketingowych na rynkach międzynarodowych
    Jak wygrywać w negocjacjach zagranicznych oraz jak skutecznie sprzedawać

 

Co mówią sami uczestnicy:

Chciałbym polecić współpracę z Grzegorzem – jego narzędzia są dedykowane i efektywne. W związku z jego dużym doświadczeniem udało się poznać wiele inspirujących case’ow z obszaru sprzedaży eksportowej. Zdecydowanie dostrzegam pozytywny wpływ na moja prace i planuje dalsza współpracę. Polecam wszystkich, którzy chcą wnieść sprzedaż eksportowa na wyższy poziom.”

Paweł Baraniuk, Export Sales Director, AC S.A.