Na zlecenie spółki AC S.A. , doświadczonego eksportera i lidera w produkcji instalacji gazowych do aut – marki STAG przeprowadziliśmy dwudniowe szkolenie “Budowanie strategii eksportu na nowe rynki oraz zdobywanie nowych partnerów zagranicznych”.
Szkolenie przeprowadził nasz trener Grzegorz Bratek, a uczestnicy mieli okazję nabyć cenną wiedzę i umiejętności w zakresie prowadzenia ekspansji zagranicznych. Szkolenie dotyczyło kwestii merytorycznych tj.:
- Zdobywanie kontrahentów zagranicznych oraz budowanie profesjonalnej współpracy z partnerami B2B
- Skuteczne działania prospectingowe w pozyskiwaniu klientów B2B na rynkach międzynarodowych
- Różnice w zdobywaniu kontrahentów B2B, a B2C
- Organizacja szkoleń, webinarów i eventów jako skuteczne narzędzia pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi biznesowych
- Rola Export Managera w działaniach marketingowych na rynkach międzynarodowych
Jak wygrywać w negocjacjach zagranicznych oraz jak skutecznie sprzedawać
Co mówią sami uczestnicy:
„Chciałbym polecić współpracę z Grzegorzem – jego narzędzia są dedykowane i efektywne. W związku z jego dużym doświadczeniem udało się poznać wiele inspirujących case’ow z obszaru sprzedaży eksportowej. Zdecydowanie dostrzegam pozytywny wpływ na moja prace i planuje dalsza współpracę. Polecam wszystkich, którzy chcą wnieść sprzedaż eksportowa na wyższy poziom.”
Paweł Baraniuk, Export Sales Director, AC S.A.