Nowoczesny prospecting międzynarodowy – jak zdobywać klientów zagranicznych w Nowych Czasach

 

Nowoczesny prospecting międzynarodowy – jak zdobywać klientów zagranicznych w Nowych Czasach

 

Dla kogo?

  • Osób Zarządzających sprzedażą zagraniczną,
  • Menedżerów odpowiedzialnych za rynki zagraniczne,
  • Właścicieli firm sprzedających na rynki zagraniczne

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.

Plan szkolenia:

  1. Zasady skutecznego prospectingu – jak je wykorzystać dla podniesienia skuteczności na rynkach zagranicznych
  2. Różne potrzeby i specyfika klientów na rynkach eksportowych podstawą do zbudowania propozycji wartości w danym kraju
  3. Zrozumienie nowej sytuacji rynkowej oraz trendów w „Nowych Czasach”
  4. Narzędzia przydatne do pozyskania informacji o rynkach i Twoich konkurentach międzynarodowych
  5. Jak skorzystać z pomocy Instytucji Otoczenia Biznesu w celu pozyskiwania nowych szans rynkowych
  6. Jak wybrać odpowiedniego partnera zagranicznego w „Nowych Czasach”
    • Wykorzystanie segmentacji i targeting w celu określenia „idealnego klienta”
    • Stworzenie profilu idealnego partnera zagranicznego oraz wyznaczanie zadań dla naszego przedstawiciela
    • Analiza potencjału oraz wiarygodności Twojego partnera zagranicznego
    • Jak poznać aktualne problemy i motywacje klienta na rynku zagranicznym
    • Kto nie jest Twoim klientem
  7. Skuteczna oferta eksportowa dostosowana do nowych kryzysowych czasów
  8. Jak skutecznie reagować na „proszę wysłać ofertę” oraz „zastanowimy się”
  9. Budowanie dobrego „pierwszego wrażenia” na różnych rynkach zagranicznych
  10. Taktyki budowy własnej siły w kontakcie z klientem
  11. Jak zaplanować skuteczne spotkanie sprzedażowe w zależności od kraju
  12. Do kogo „uderzyć” z ofertą – podejmowanie decyzji po stronie klienta na różnych rynkach
  13. Zdobywanie referencji oraz ich wykorzystanie w procesie prospectingu
  14. Jak odpierać argumenty konkurencji i bronić ceny eksportowej w warunkach kryzysu
  15. Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych
  16. Umiejętne wykorzystywanie wyłączności jako element strategii prospectingu
  17. Content marketing sposobem na stały i długofalowy dopływ klientów
  18. Jak skutecznie wykorzystywać targi do pozyskania zagranicznych partnerów
  19. Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi
  20. Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
  21. Wykorzystanie Polonii w międzynarodowym prospectingu
  22. Najskuteczniejsze platformy social media do prospectingu różnych zakątkach świata
  23. Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
  24. Różnica w zdobywaniu klientów B2B vs B2C
  25. Zdobywanie najlepszych agentów i dystrybutorów zagranicznych w zależności od branży
  26. Jak pozyskać kupców w sieciach handlowych w zależności od specyfiki sieci oraz Działu Zakupów.
  27. Sposoby na zdobycie CEO w dużych międzynarodowych firmach
  28. Cienka linia miedzy sprzedażą i negocjacją – kiedy nie powinienem negocjować
  29. Skuteczne sposoby na zamykanie sprzedaży i tworzenia długofalowych relacji
  30. Praktyczne porady najlepszych eksporterów na trudne czasy

 

Korzyści:

 

Dzięki połączeniu doświadczenia, praktyki i efektywnych metod, Uczestnicy nabędą umiejętności oraz otrzymają łatwe w zastosowani wskazówki:

  • Jak zdobywać klienta nawet w wymagających czasach
  • Jak prowadzić rozmowy z partnerami w sytuacji paraliżu decyzyjnego;
  • Jak zmodyfikować ofertę by zdobyć zainteresowanie klientów zagranicznych;
  • Jak pozyskać klientów, dystrybutorów lub decydentów w korporacjach w kryzysowych czasach;
  • Jakie narzędzia wykorzystywać w celu dotarcia do zyskownych klientów;

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Nowoczesny prospecting międzynarodowy – jak zdobywać klientów zagranicznych w Nowych Czasach” ceniony przez pracodawców!

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>32000

godzin
szkoleniowych

>2500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Kreator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Bądź na bieżąco z naszymi rozwiazaniami dla eksporterów“

Please wait...

Thank you for signing up!

Certyfikaty i Partnerzy