DLA KOGO

  • Przedsiębiorców, dyrektorów / kierowników  działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Ukraina)
  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

I)  STRATEGIA WEJŚCIA NA UKRAIŃSKI RYNEK KOSMETYCZNY

 

– Rynek ukraiński – najszybciej rozwijające się branże

– Konkurencyjne bariery wejścia na rynek

– Adaptacji produktów i działania promocyjne na rynku ukraińskim

 

II) SPOSOBY POZYSKIWANIA PARTNERÓW/AGENTÓW NA RYNKU UKRAIŃSKIM

 

– Jak skutecznie prowadzić biznes na Ukrainie w aktualnych warunkach politycznych i ekonomicznych

– Sposoby pozyskiwania kontrahentów ukraińskich:

-działania marketingowe

-networking,

-udział w targach i misjach handlowych etc.

 

III) SPOSOBY ORAZ FORMY WSPÓŁPRACY Z PARTNEREM/AGENTEM UKRAIŃSKIM

 

Weryfikacja partnera/agenta oraz zabezpieczenie interesów inwestora

– Formy wejścia na rynek ukraiński – umowa partnerska/agencyjna

– Modele współpracy z ukraińskimi kontrahentami – na co warto zwrócić uwagę przy zawieraniu umów z kontrahentami ukraińskimi

– Formy prawne przeprowadzania transakcji z kontrahentami ukraińskimi

– Formy zabezpieczenia transakcji z kontrahentami ukraińskimi

 

IV) PRAKTYCZNE ASPEKTY WSPÓŁPRACY POLSKICH PRZEDSIĘBIORCÓW Z PARTNERAMI/AGENTAMI UKRAIŃSKIMI

 

– Omówienie case study – działalności wybranych polskich inwestorów z wybranej branży na rynku ukraińskim (cienie i blaski rynku ukraińskiego, wskazówki praktyczne)

– Pytania i odpowiedz

 

KORZYŚCI:

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • zdobyć nowy rynek zagraniczny,
  • zbudować efektywną ofertę na rynki zagraniczne w oparciu o przewagi konkurencyjne istotne w danym kraju,
  • wygrywać w negocjacjach z partnerami zagranicznymi
  • umiejętnie dobierać narzędzia marketingowe do specyfiki danego kraju,
  • pozyskiwać najlepszych dystrybutorów, którzy będą cenili Twoja firmę i Twoje produkty,
  • podpisywać zyskowne i bezpieczne kontrakty międzynarodowe
  • budować długofalowy, zyskowny biznes na rynkach zagranicznych

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja