Wejście na rynek Ukrainy i współpraca z kontrahentami ukraińskimi
Dla Kogo?
- Przedsiębiorców, dyrektorów / kierowników działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Ukraina)
- Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
- Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
- Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych
Co zyskają uczestnicy?
- zdobyć nowy rynek zagraniczny,
- zbudować efektywną ofertę na rynki zagraniczne w oparciu o przewagi konkurencyjne istotne w danym kraju,
- wygrywać w negocjacjach z partnerami zagranicznymi
- umiejętnie dobierać narzędzia marketingowe do specyfiki danego kraju,
- pozyskiwać najlepszych dystrybutorów, którzy będą cenili Twoja firmę i Twoje produkty,
- podpisywać zyskowne i bezpieczne kontrakty międzynarodowe
- budować długofalowy, zyskowny biznes na rynkach zagranicznych
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
Plan Szkolenia
Strategia wejścia na ukraiński rynek kosmetyczny
- Rynek ukraiński – najszybciej rozwijające się branże
- Konkurencyjne bariery wejścia na rynek
- Adaptacji produktów i działania promocyjne na rynku ukraińskim
Sposoby pozyskiwania partnerów/agentów na rynku ukraińskim
- Jak skutecznie prowadzić biznes na Ukrainie w aktualnych warunkach politycznych i ekonomicznych
- Sposoby pozyskiwania kontrahentów ukraińskich:
- działania marketingowe
- networking,
- udział w targach i misjach handlowych etc.
Sposoby oraz formy współpracy z partnerem/agentem ukraińskim
- Weryfikacja partnera/agenta oraz zabezpieczenie interesów inwestora
- Formy wejścia na rynek ukraiński – umowa partnerska/agencyjna
- Modele współpracy z ukraińskimi kontrahentami – na co warto zwrócić uwagę przy zawieraniu umów z kontrahentami ukraińskimi
- Formy prawne przeprowadzania transakcji z kontrahentami ukraińskimi
- Formy zabezpieczenia transakcji z kontrahentami ukraińskimi
Praktyczne aspekty współpracy polskich przedsiębiorców z partnerami/agentami ukraińskimi
- Omówienie case study – działalności wybranych polskich inwestorów z wybranej branży na rynku ukraińskim (cienie i blaski rynku ukraińskiego, wskazówki praktyczne)
- Pytania i odpowiedz
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Wejście na rynek Ukrainy i współpraca z kontrahentami ukraińskimi” ceniony przez pracodawców!