Marketing międzynarodowy

Dla Kogo?

  • Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
  • Dla osób  chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

Plan Szkolenia

Strategia marketingowa jako integralna część strategii eksportu firmy

Zrozumienie potrzeb klientów na rynkach eksportowych oraz budowanie propozycji wartości dostosowanej do segmentu klienta w danym kraju

Marketing MIX na rynkach zagranicznych

Budowanie oferty dostosowanej na różne rynki zagraniczne

Standaryzacja czy adaptacja – kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty oraz strategię marketingową do rynków eksportowych?

Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju

Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych

  • Wykorzystywanie działań promocyjne w budowaniu wizerunku na rynkach zagranicznych
  • Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
  • Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
  • Reklama międzynarodowa – możliwości w zakresie promocji zagranicznej

Style reklamy na świecie na przykładzie Niemiec, Włoch, Francji, UK, USA, czy rynków Azjatyckich – warsztaty

Produkt polski vs produkt europejski – jak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?

Targi międzynarodowe – jak dobrze wypaść na rynkach eksportowych?

Wykorzystanie networking w rozwijaniu biznesu międzynarodowego

Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi

Reklama w XXI wieku

  • Reklama off-line vs reklama on-line
  • Content marketing jako narzędzie długofalowego budowania pozycji międzynarodowej
  • Visual Content marketing
  • Platformy social media w różnych zakątkach świata
  • Optymalne wykorzystanie strony www na rynkach zagranicznych
  • Skuteczny SEO marketing
  • Efektywny e-mail marketing
  • Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
  • Narzędzia Facebooka w zakresie rozwijania naszego biznesu w kraju i zagranicą
  • Personal Branding
  • Social media influencers + ambasadorzy
  • Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
  • Narzędzia Google wspierające rozwój międzynarodowy firmy

Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego

Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych

Sesja pytań i odpowiedz

 

KORZYŚCI:

  • poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
  • dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
  • poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
  • nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
  • poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>32000

godzin
szkoleniowych

>2500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Kreator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Bądź na bieżąco z naszymi rozwiazaniami dla eksporterów

Certyfikaty i Partnerzy