Marketing międzynarodowy
Dla Kogo?
- Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
- Dla osób chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych
Co zyskają uczestnicy?
- poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
- dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
- poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
- nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
- dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
- poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
- dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
Plan Szkolenia
- Strategia marketingowa jako integralna część strategii eksportu firmy
- Zrozumienie potrzeb klientów na rynkach eksportowych oraz budowanie propozycji wartości dostosowanej do segmentu klienta w danym kraju
- Marketing MIX na rynkach zagranicznych
- Budowanie oferty dostosowanej na różne rynki zagraniczne
- Standaryzacja czy adaptacja – kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty oraz strategię marketingową do rynków eksportowych?
- Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju
- Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
- Wykorzystywanie działań promocyjne w budowaniu wizerunku na rynkach zagranicznych
- Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
- Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
- Reklama międzynarodowa – możliwości w zakresie promocji zagranicznej
- Style reklamy na świecie na przykładzie Niemiec, Włoch, Francji, UK, USA, czy rynków Azjatyckich – warsztaty
- Produkt polski vs produkt europejski – jak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?
- Targi międzynarodowe – jak dobrze wypaść na rynkach eksportowych?
- Wykorzystanie networking w rozwijaniu biznesu międzynarodowego
- Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi
- Reklama w XXI wieku
- Reklama off-line vs reklama on-line
- Content marketing jako narzędzie długofalowego budowania pozycji międzynarodowej
- Visual Content marketing
- Platformy social media w różnych zakątkach świata
- Optymalne wykorzystanie strony www na rynkach zagranicznych
- Skuteczny SEO marketing
- Efektywny e-mail marketing
- Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
- Narzędzia Facebooka w zakresie rozwijania naszego biznesu w kraju i zagranicą
- Personal Branding
- Social media influencers + ambasadorzy
- Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
- Narzędzia Google wspierające rozwój międzynarodowy firmy
- Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego
- Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych
- Sesja pytań i odpowiedzi
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Marketing międzynarodowy” ceniony przez pracodawców!