Marketing międzynarodowy

Marketing międzynarodowy

 

Dla Kogo?

  • Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
  • Dla osób  chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych

Co zyskają uczestnicy?

Dzięki połączeniu doświadczenia, praktyki i efektywnych metod, Uczestnicy nabędą umiejętności oraz otrzymają praktyczne, łatwe w zastosowaniu wskazówki:

 

  • poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
  • dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
  • poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
  • nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
  • poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

Plan Szkolenia

 

  • Strategia marketingowa jako integralna część strategii eksportu firmy
  • Zrozumienie potrzeb klientów na rynkach eksportowych oraz budowanie propozycji wartości dostosowanej do segmentu klienta w danym kraju
  • Marketing MIX na rynkach zagranicznych
  • Budowanie oferty dostosowanej na różne rynki zagraniczne
  • Standaryzacja czy adaptacja – kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty oraz strategię marketingową do rynków eksportowych?
  • Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju
  • Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
    • Wykorzystywanie działań promocyjne w budowaniu wizerunku na rynkach zagranicznych
    • Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
    • Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
    • Reklama międzynarodowa – możliwości w zakresie promocji zagranicznej
  • Style reklamy na świecie na przykładzie Niemiec, Włoch, Francji, UK, USA, czy rynków Azjatyckich – warsztaty
  • Produkt polski vs produkt europejski – jak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?
  • Targi międzynarodowe – jak dobrze wypaść na rynkach eksportowych?
  • Wykorzystanie networking w rozwijaniu biznesu międzynarodowego
  • Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi
  • Reklama w XXI wieku
    • Reklama off-line vs reklama on-line
    • Content marketing jako narzędzie długofalowego budowania pozycji międzynarodowej
    • Visual Content marketing
    • Platformy social media w różnych zakątkach świata
    • Optymalne wykorzystanie strony www na rynkach zagranicznych
    • Skuteczny SEO marketing
    • Efektywny e-mail marketing
    • Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
    • Narzędzia Facebooka w zakresie rozwijania naszego biznesu w kraju i zagranicą
    • Personal Branding
    • Social media influencers + ambasadorzy
    • Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
    • Narzędzia Google wspierające rozwój międzynarodowy firmy
  • Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego
  • Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych
  • Sesja pytań i odpowiedzi

 

 

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Marketing międzynarodowy” ceniony przez pracodawców!

 

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>34000

godzin
szkoleniowych

>3500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Konfigurator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające Twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Zapisz się na Newsletter Eksportowy i bądź na bieżąco z naszymi wskazówkami, narzędziami i rozwiązaniami dla eksporterów

Please wait...

Thank you for signing up!

Certyfikaty i Partnerzy