Jak założyć przedstawicielstwo spółkę w Niemczech
Zagadnienia biznesowe i prawne
Dla Kogo?
- Osób, które planują wprowadzić swoje produkty / usługi na rynek niemiecki, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu działalności eksportowej
- Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych
- Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
Co zyskają uczestnicy?
- poznasz praktyczny model wejścia na rynek niemiecki
- przeprowadzisz analizę gotowości firmy do eksportu na rynek niemiecki
- nauczysz się wyznaczać strategię zagraniczną
- dowiesz się jak budować skuteczną ofertę eksportową na rynek niemiecki
- poznasz metody dostosowania produktów na rynek niemiecki
- nauczysz się promować firmę na rynku niemieckim
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
Plan Szkolenia
- Omówienie praktycznego modelu biznesowego wejścia na rynek niemiecki
- W jaki sposób nawiązać współpracę handlową na rynku niemieckim
- Jakich błędów unikać, aby nie przegrać na starcie-omówienie na konkretnych przykładach
- Sukces na rynku zachodnim na konkretnym przykładzie polskiej firmy podbijającej rynek niemiecki
- Otwarta dyskusja z uczestnikami szkolenia
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Jak założyć przedstawicielstwo spółkę w Niemczech Zagadnienia biznesowe i prawne” ceniony przez pracodawców!