E-commerce na rynku niemieckim
Dla Kogo?
- Osób, które planują wprowadzić swój biznes w Internecie na rynku niemieckim, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu specyfiki e-commerce na rynku niemieckim.
Co zyskają uczestnicy?
- dowiesz się, jak prowadzić biznes w Internecie na rynku niemieckim;
- gdzie i w jaki sposób reklamować się w Internecie oraz pozyskiwać nowych kontrahentów;
- jakich błędów unikać aby osiągnąć sukces na rynku niemieckojęzycznym;
- nauczysz się, jak niewielkim nakładem sił wzbogacić swoją ofertę reklamową i które funkcje są kluczowe dla potencjalnych reklamodawców.
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
Plan Szkolenia
- e-Commerce na rynku niemieckim – podobieństwa i różnice między handlem tradycyjnym a elektronicznym.
- Specyfika e-Commerce na rynku niemieckim – różnice kulturowe Polska-Niemcy. Co warto wiedzieć rozpoczynając działalność internetową na terenie Niemiec.
- Docelowe grupy klientów i metody docierania do nich.
- Jak i gdzie szukać nowych kontrahentów w Niemczech – reklama w Internecie.
- Jakich błędów unikać prowadząc sprzedaż internetową na rynku niemieckim.
- Otwarta dyskusja z uczestnikami szkolenia.
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “E-commerce na rynku niemieckim” ceniony przez pracodawców!
