Międzynarodowe negocjacje cenowe – jak obronić cenę oraz podpisać zyskowny kontrakt eksportowy

SZKOLENIE DOFINANSOWANE. BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

 

Zapisz się na szkolenie już teraz … i zyskaj dofinansowanie poprzez Bazę Usług Rozwojowych!


Co zyskasz?

Celem szkolenia jest zbudowanie praktycznych umiejętności w zakresie profesjonalnego przygotowania i prowadzenia negocjacji z partnerami biznesowymi na rynkach międzynarodowych.

 

Dowiesz się:

  • Jak przygotować się do negocjacji na różnych rynkach zagranicznych by odnieść sukces sprzedażowy,
  • Jak przeprowadzić proces sprzedaży by mieć przewagę w negocjacjach,
  • Jak dobrać styl, strategię i techniki negocjacji do zagranicznego kontrahenta,
  • Jak rozpoznać triki i manipulacje negocjacyjne oraz umiejętnie na nie reagować,
  • Jak rozpoznać kto jest prawdziwym decydentem w firmie partnera,
  • Jak podpisać zyskowny kontrakt eksportowy,
  • Jak prowadzić negocjacje by NIE OBNIŻAĆ CENY i uzyskiwać zyskowne, długoterminowe relacje w biznesie.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Właścicieli firm mających do czynienia z klientem zagranicznym,
  • Menadżerów / Dyrektorów Działów Sprzedaży ze szczególnym uwzględnieniem Działów Sprzedaży Eksportowej, a także do uczestników projektów międzynarodowych oraz innych osób, które są odpowiedzialne za sprzedaż lub obsługę klienta zagranicznego

 

Program Szkolenia

Jak skutecznie negocjować na arenie międzynarodowej:

  • Jak budować moją siłę negocjacyjną,
  • Uwarunkowania negocjacyjne w biznesie międzynarodowym,
  • Budowa oferty dostosowanej do klienta z różnych rynków,
  • Bariery w negocjacjach z obcokrajowcami.

Dobre przygotowanie gwarantem sukcesu w negocjacjach:

  • Z kim będę negocjował – poznanie partnera zagranicznego, jego stylu, motywacji oraz potencjalnych taktyk,
  • Co oczekuje mój partner oraz jakie elementy dodatkowe mogą mieć znaczenie,
  • Wykorzystanie alternatyw by zdobyć przewagę w negocjacjach,

Wykorzystanie różnic międzykulturowych by budować relacje i skutecznie negocjować na różnych rynkach:

  • Niemiec vs Japończyk czyli podejście do relacji w różnych częściach globu
  • Czas to pieniądz vs. Manana – gdzie nie mogę się spóźnić się na spotkanie,
  • Ceremonialność w negocjacjach  – czyli kto z kim dobije targu w Niemczech, Chinach czy USA,
  • Ekspresyjność vs Powściągliwość – czyli jak wygląda skuteczna sprzedaż z Włochem, a jak ze Szwedem,
  • Jak negocjują Polacy na tle innych krajów? Na co trzeba uważać?

Aspekty wpływające na skuteczne negocjacje w biznesie międzynarodowym:

  • Gdzie najlepiej negocjować – dobór miejsca,
  • Zarządzanie czasem oraz agendą w negocjacjach w różnych krajach,
  • Formalności w sprzedaży w zależności od rynku,
  • Cena otwarcia a targowanie się w różnych krajach,
  • Dane techniczne czy sposób prezentacji,
  • Kto jest decydentem i z kim negocjować w różnych krajach

Jak skutecznie negocjować by „obronić” swoją  CENĘ:

  • Jak zbudować dobre pierwsze wrażenie wpływające na cały proces negocjacji,
  • Rozpoznanie zainteresowania klienta,
  • Skutecznie sprzedaj zanim zaczniesz negocjować,
  • Elementy oferty które możemy negocjować – warsztat,
  • Tworzenie wariantów oraz testowanie możliwości w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów – warsztat,
  • Sztuka zaangażowania partnera by osiągnąć własne cele,
  • Jak negocjować by NIE OBNIŻAĆ CENY?

Umiejętne stosowanie taktyk negocjacyjnych i obrona przed manipulacjami:

  • Najskuteczniejsze taktyki i techniki ich stosowania,
  • Emocje w negocjacjach w zależności od rynku,
  • Podejście do kompromisu w różnych krajach,
  • Stosowanie ustępstw w negocjacjach międzynarodowych,
  • Jak radzić sobie z obiekcjami mojego oponenta,
  • Sztuka wychodzenia z impasu,
  • Odczytywanie manipulacji i techniki bronienia się przed nimi.

Skuteczne sposoby zamykania procesu sprzedaży oraz finalizacji negocjacji:

  • Techniki kończenia negocjacji,
  • Pułapki przy zakończeniu negocjacji,
  • Budowanie długoterminowych relacji po zakończeniu negocjacji,
  • Wprowadzenie ustaleń w życie i dbałość o obsługę klienta,
  • Znaczenie kontraktu w różnych kulturach,

Rady najlepszych negocjatorów międzynarodowych – jakich błędów unikać?

 

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania/przełożenia szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników lub braku miejsc na dany termin.

 

Jak wziąć udział w szkoleniu dofinansowanym?

  • Przedsiębiorca wybiera szkolenie tutaj: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/podmioty/view?id=7581
  • Rezerwuje miejsce szkoleniowe u podmiotu świadczącego usługę szkoleniową- Eurospektrum s.c. (szkolenia@eurospektrum.pl lub +48668 890 202)
  • Przedsiębiorca zgłasza się do wybranego operatora, składa wniosek o dofinansowanie konkretnego szkolenia – Karta usługi: 2020/02/24/7581/534948 (Usługa szkoleniowa)
  • Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku przedsiębiorca podpisuje umowę na dofinansowanie konkretnego szkolenia
  • Operator rezerwuje dla przedsiębiorcy pulę środków na dofinansowanie szkolenia-nadaje ID wsparcia przedsiębiorcy
  • Operator wylicza wymagany wkład własny przedsiębiorcy dla konkretnego wsparcia
  • Przedsiębiorca wpłaca operatorowi wymagany wkład własny- tworzony jest zapis na koncie przedpłacowym
  • Szkolenie (usługa rozwojowa) jest realizowana przez Eurospektrum s.c.-przedsiębiorca/pracownicy uczestniczą w szkoleniu
  • Przedsiębiorca/ pracownicy oraz realizator usług szkoleniowych (Eurospektrum s.c.) wypełniają ankietę
  • Realizator usług szkoleniowych (Eurospektrum s.c.) wystawia fakturę
  • Przedsiębiorca przedstawia fakturę swojemu operatorowi
  • Operator weryfikuje poprawność faktury zgodnie z zapisami z BUR
  • Operator płaci netto/brutto kwoty faktury

 

PRZEDSIĘBIORCA ZGŁASZA SIĘ DO OPERATORA WG.MIEJSCA REJESTRACJI FIRMY, LISTA OPERATORÓW WG.WOJEWÓDZTW:

https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie

 

Jaki jest poziom dofinansowania do naszego szkolenia?

Poziom dofinansowania kosztów pojedynczej usługi rozwojowej w ramach pomocy de minimis nie może przekroczyć 80% kosztów tej usługi.

  • 50 % poziom dofinansowania dla przedsiębiorstw średnich,
  • 70 % poziom dofinansowania dla przedsiębiorstw małych,
  • 80 % poziom dofinansowania dla mikroprzedsiębiorstw

 

Forma szkolenia:

  • zajęcia warsztatowe pozwalające na zdobycie przydatnych umiejętności
  • krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące praktyczną wiedzę w obszarze zagadnień omawianych na szkoleniu
  • dyskusje moderowane mające na celu rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Uczestników
  • prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>32000

godzin
szkoleniowych

>2500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Kreator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Bądź na bieżąco z naszymi rozwiazaniami dla eksporterów“

Certyfikaty i Partnerzy

[gravityform id="5" title="true" description="true" ajax="true"]