Jak zdobywać rynki Azji Centralnej vs Kaukaz

Jak zdobywać rynki Azji Centralnej vs Kaukaz

 

Dla Kogo?

  • Przedsiębiorców, dyrektorów / kierowników  działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Azji Centralnej oraz Kaukazu)
  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

Co zyskają uczestnicy?

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

 

  • jak przygotować się do ekspansji na nowych rynkach,
  • jakie są fakty, mity i stereotypy na tych rynkach,
  • jak prowadzić rozmowy handlowe i negocjować w Azji Centralnej, a jak na Kaukazie,
  • co cenią partnerzy handlowi, jak ich pozyskać i przekonać do Twojego biznesu,
  • jakie kanały dystrybucji wykorzystywać na tych rynkach,
  • jakie narzędzia marketingowe będą skuteczne w tych krajach,
  • jak dobrać optymalnie formę prowadzenia działalności,
  • jakie szanse wykorzystać na rynkach Azji Centralnej, a jakie na rynkach kaukaskich,
  • jakie zagrożenia mogą mnie czekać na tych rynkach i jak się przed nimi zabezpieczyć?

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

Plan Szkolenia:

 

 

  • Azja Centralna czy Kaukaz – które rynki są optymalne dla mojej firmy?
  • Geografia, religia, historia i ich wpływ na rynki Azji Centralnej oraz kraje kaukaskie.
  • Wpływ czynników politycznych na stabilność Twojego biznesu na Kaukazie oraz w Azji Centralnej.
  • Jak najszybciej dostać się na rynki Azji Centralnej, a jak na Kaukaz?
  • Czynniki ekonomiczne i technologiczne oraz ich wpływ na biznes w Kazachstanie, Uzbekistanie i Mongolii.
  • Euroazjatycka Unia Celna jako szansa na dostęp do prawie 200 milionowego rynku zbytu.
  • Systemy oligarchiczne i ich wpływ na niektóre sektory w krajach kaukaskich i azjatyckich .
  • Jak przygotować się do spotkania w Kazachstanie, Mongolii, a jak w Azerbejdżanie?
  • Jakie formalności występują na rynkach kaukaskich a jakie w krajach Azji Centralnej?
  • Jak zdobyć zaufanie partnera w Armenii, Azerbejdżanie, Gruzji?
  • Kobieta czy mężczyzna – kto łatwiej „zrobi biznes” w Azerbejdżanie, Gruzji, czy Armenii?
  • Kto podejmuje decyzje biznesowe w Gruzji, a kto w Mongolii?
  • Prowadzenie działań promocyjnych na rynkach kaukaskich i Azji Centralnej (social media, konferencje, szkolenia, ekspozycja, prezenterzy)
  • Jak wykorzystać targi w zdobywaniu rynków Azji Centralnej oraz rynków kaukaskich?
  • Sklepy wielkopowierzchniowe, sieci, bazary, salony – czyli jak wykorzystać kanały dystrybucji w Azji Centralnej a jakie na Kaukazie?
  • Wyłączność czy systemy konkurencyjne?
  • Postrzeganie produktów z Polski w poszczególnych krajach Azji Centralnej i Kaukazu.
  • „Made in Poland” czy „Made in EU”?
  • Zawieranie kontraktów eksportowych w Gruzji, Kazachstanie, Mongolii.
  • W jaki sposób sprawdzić mojego partnera handlowego?
  • Korupcja- w jakich krajach to wciąż problem?
  • Oczekiwane terminy płatności w krajach Azji Centralnej oraz Kaukazu oraz zabezpieczenie transakcji na tych rynkach.
  • Systemy celne oraz wysokość ceł i podatków w Azji Centralnej oraz krajach kaukaskich.
  • Zakładanie działalności gospodarczej w poszczególnych krajach (formy prowadzenia działalności gospodarczej, czas zakładania firmy, formalności i koszty, kapitał założycielski).
  • Rozstrzyganie sporów gospodarczych.
  • Ochrona inwestora w krajach Azji Centralnej oraz Kaukazu.
  • Wsparcie instytucjonalne polskiego biznesu w tych krajach
  • Struktura polskiego eksportu na rynkach Azji Centralnej i Kaukazu oraz przykłady polskich „success story” w zdobywaniu tych rynków.
  • Perspektywiczne branże w Armenii, Gruzji i Azerbejdżanie oraz Kazachstanie, Mongolii i Uzbekistanie jako szanse dla Twojego biznesu.
  • Sesja pytań i odpowiedzi

 

 

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Jak zdobywać rynki Azji Centralnej vs Kaukaz” ceniony przez pracodawców!

 

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>32000

godzin
szkoleniowych

>2500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Kreator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Zapisz się na Newsletter Eksportowy i bądź na bieżąco z naszymi wskazówkami, narzędziami i rozwiązaniami dla eksporterów

Please wait...

Thank you for signing up!

Certyfikaty i Partnerzy