NOWE RYNKI – NOWE MOŻLIWOŚCI. JAK ZDOBYWAĆ RYNKI BAŁTYCKIE (LITWA, ŁOTWA, ESTONIA) VS KAUKAZ (GRUZJA, ARMENIA, AZERBEJDŻAN)

Dla Kogo?

  • Przedsiębiorców, dyrektorów / kierowników  działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Kraje bałtyckie oraz Kaukazu)
  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

Plan Szkolenia

Kraje Bałtyckie czy Kaukaz – które rynki są optymalne dla mojej firmy

Geografia, religia, historia i ich wpływ na rynki bałtyckie oraz kraje kaukaskie.

Wpływ czynników politycznych na stabilność Twojego biznesu na Kaukazie oraz w Pribalitice.

Jak najszybciej dostać się na rynki bałtyckie, a jak na Kaukaz?

Czynniki ekonomiczne i technologiczne oraz ich wpływ na biznes na Łotwie, Litwie i Estonii.

Armenia – „tylne wrota” do Euroazjatyckiej Unii Celna i prawie 200 milionowego rynku zbytu.

Systemy oligarchiczne i ich wpływ na niektóre sektory w krajach kaukaskich

Jak przygotować się do spotkania w Gruzji , a jak w Estonii?

Jakie formalności występują na rynkach kaukaskich a jakie w krajach bałtyckich?

Jak zdobyć zaufanie partnera w Armenii, Azerbejdżanie, Gruzji?

Kobieta czy mężczyzna – kto łatwiej „zrobi biznes” w Azerbejdżanie, Gruzji, czy Armenii?

Kto podejmuje decyzje biznesowe w Armenii, a kto w Estonii?

Jakie działania promocyjne sprawdzają się na rynkach kaukaskich , a jakie w Pribalitice

Jak wykorzystać targi w zdobywaniu rynków bałtyckich oraz rynków kaukaskich?

Sklepy wielkopowierzchniowe, sieci, bazary, salony – czyli jak wykorzystać kanały dystrybucji w krajach bałtyckich, a jakie na Kaukazie?

Wyłączność czy systemy konkurencyjne?

Postrzeganie produktów z Polski w poszczególnych krajach Pribalitiki i Kaukazu.

„Made in Poland” czy „Made in EU”?

Zawieranie kontraktów eksportowych w Gruzji, Litwie, czy Estonii.

W jaki sposób sprawdzić mojego partnera handlowego?

Korupcja- w jakich krajach to wciąż problem?

Oczekiwane terminy płatności w krajach bałtyckich oraz Kaukazu oraz zabezpieczenie transakcji na tych rynkach.

Systemy celne oraz wysokość ceł i podatków w Pribalitice oraz krajach kaukaskich.

Zakładanie działalności gospodarczej w poszczególnych krajach (formy prowadzenia działalności gospodarczej, czas zakładania firmy, formalności i koszty, kapitał założycielski).

Rozstrzyganie sporów gospodarczych.

Wsparcie instytucjonalne polskiego biznesu w tych krajach

Struktura polskiego eksportu na rynkach bałtyckich i Kaukazu oraz przykłady polskich „success story” w zdobywaniu tych rynków.

Perspektywiczne branże w Armenii, Gruzji i Azerbejdżanie oraz Litwie, Łotwie i Estonii jako szanse dla Twojego biznesu.

Sesja pytań i odpowiedzi

 

KORZYŚCI:

W trakcie szkolenia uczestnicy dowiedzą się:

  • jak przygotować się do ekspansji na nowych rynkach,
  • jakie są fakty, mity i stereotypy na tych rynkach,
  • jak prowadzić rozmowy handlowe i negocjować w Pribaltice  a jak na Kaukazie,
  • co cenią partnerzy handlowi, jak ich pozyskać i przekonać do Twojego biznesu,
  • jakie kanały dystrybucji wykorzystywać na tych rynkach,
  • jakie narzędzia marketingowe będą skuteczne w tych krajach,
  • jak dobrać optymalnie formę prowadzenia działalności,
  • jakie szanse wykorzystać w krajach bałtyckich a jakie na rynkach kaukaskich,
  • jakie zagrożenia mogą mnie czekać na tych rynkach i jak się przed nimi zabezpieczyć?

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

>32000

godzin
szkoleniowych

>2500

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Kreator szkoleń w 5 minut

W 4 krótkich krokach stwórz szkolenie odpowiadające twoim potrzebom eksportowym

Stwórz szkolenie

Krok 1

Jaki problem chcesz
rozwiązać?

Krok 2

Kim jesteś?

Krok 3

Określ termin
i szczegóły szkolenia

Krok 4

Zaakceptuj i gotowe 🙂

Bądź na bieżąco z naszymi rozwiazaniami dla eksporterów“

Certyfikaty i Partnerzy