
Jak zdobywać rynek USA – pozyskiwanie klienta, negocjacje, prowadzenie biznesu w Stanach Zjednoczonych
Dla Kogo?
- Przedsiębiorców, dyrektorów / kierowników działu eksportu, menadżerów / specjalistów ds. sprzedaży eksportowej zainteresowanych ekspansją zagraniczną na nowe rynki (Ukraina)
- Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
- Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
- Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
Plan szkolenia:
1. Stany Zjednoczone – jeden rynek, czy wiele rynków?
2. Geografia, religia, historia i ich wpływ na rynek USA.
3. Wpływ czynników politycznych na stabilność Twojego biznesu w USA
4. Czynniki ekonomiczne i technologiczne oraz ich wpływ na biznes w USA
5. Aspekty logistyczne istotne w prowadzeniu biznesu w USA
6. Uwarunkowania prawne prowadzenia biznesu w USA
7. Jaką działalność gospodarczą wybrać dla swojego biznesu w USA
8. Jakie formalności występują na rynku amerykańskim
9. Segmentacja klientów na rynku amerykańskim
10. Jak przygotować się do spotkania biznesowego w USA
11. Przygotowanie materiałów reklamowych na rynek amerykański
12. Sposób negocjacji z Amerykanami
13. Kto podejmuje decyzje i jak w firmach amerykańskich
14. Jak dotrzeć do klienta amerykańskiego
15. Jak pozyskać „grube ryby” w korporacjach amerykańskich
16. Jak zdobyć zaufanie partnera amerykańskiego?
17. Skuteczne działania promocyjne na rynku amerykańskim
18. Jak wykorzystać targi w zdobywaniu rynku amerykańskiego?
19. Skuteczna korespondencja z klientem amerykańskim
20. Rozwijanie kontaktów, otwieranie i zamykanie sprzedaży, skuteczny follow-up
21. Postrzeganie produktów z Polski w USA.
22. Made in Poland” czy „Made in EU”?
23. Zawieranie kontraktów eksportowych w USA
24. Weryfikacja mojego partnera handlowego
25. Zabezpieczenie transakcji
26. Aspekty celne oraz bariery w dostępie do rynku amerykańskiego
27. Wsparcie instytucjonalne polskiego biznesu w USA
28. Sesja pytań i odpowiedzi
Korzyści:
- Jak przygotować się do ekspansji na rynek USA;
- Jakie są fakty, mity i stereotypy o rynku amerykańskim;
- Jak prowadzić rozmowy handlowe USA;
- Co cenią partnerzy amerykańscy, jak ich pozyskać i przekonać Amerykanów do Twojego biznesu;
- Jak zabezpieczać swój biznes w USA;
- Jakie narzędzia marketingowe będą skuteczne w USA;
- Jak dotrzeć do decydentów w największych amerykańskich korporacjach;
- Jak dobrać formę prowadzenia działalności w USA;
- Jakie szanse wykorzystać na rynku USA;
- Jakie trudności i niebezpieczeństwa mogą mnie czekać na rynku amerykańskim i jak się przed nimi zabezpieczyć;
- Jak skutecznie negocjować z Amerykanami i prowadzić sprzedaż na tym rynku?