
„World-Class Export Manager” ACADEMY
Dołącz do Championów Eksportu!
Zdobywaj nowe rynki, najlepszych partnerów,
osiągaj niepowtarzalne wyniki w eksporcie!
Co zyskają uczestnicy?
- Strategie zdobywania nowych rynków zagranicznych
- Indywidualne sesje mentoringowe – pomoc we wdrożeniu
- Wymiana wiedzy między najlepszymi Export Managerami
- Ekspercka wiedza i praktyczne wskazówki jak pozyskiwać dystrybutorów i zagranicznych klientów B2B
- Narzędzia zwiększające efektywność sprzedaży eksportowej
- Umocnienie pozycji firmy na rynkach zagranicznych nawet w czasach kryzysu
- Nowoczesne techniki finalizowania sprzedaży oraz negocjowania w eksporcie
- Liczne bonusy
Czy „World-Class Export Manager” ACADEMY
jest dla Ciebie?
Akademia to unikalny projekt dla liderów rynkowych, którzy chcą dołączyć do championów eksportu i wygrywać na globalnym rynku.
Jest to jedyny program dedykowany doświadczonym Export Managerom oraz Liderom Eksportu.
Celem jest wzmocnienie skuteczności zdobywania nowych rynków oraz osiąganie ponadprzeciętnych wyników w biznesie międzynarodowym.
Pozyskasz kompetencje EXPORT 4.0, by pozyskiwać klientów zagranicznych w innowacyjny sposób, skutecznie zamykać transakcje eksportowe na atrakcyjnych warunkach nawet w najtrudniejszych czasach.
Wiemy jak cenny jest czas osób zajmujących się ekspansją, dlatego postawiliśmy na minimum teorii, za to maksimum praktyki, międzynarodowe case study oraz nowoczesne narzędzia przyśpieszające ekspansję.
Będziesz zdobywał ekspercką wiedzę oraz metody bezpośrednio od najlepszych praktyków rynkowych.
Warsztatowe ćwiczenia w gronie najlepszych Export Managerów przyśpieszą wdrożenie pozyskanych kompetencji.
Dołącz do programu już teraz i zdobywaj rynki zagraniczne jeszcze skuteczniej!
Program – 4 zjazdy, 8 dni, 64 godziny
„World-Class Export Manager” ACADEMY:
ZJAZD I – 11.03-12.03.2025 r.
MODUŁ I – STRATEGIA EKSPORTU – przygotowanie procesu pozyskiwania nowych rynków
- Najważniejsze zadania Export Managera w rozwoju sprzedaży zagranicznej
- Jak wybrać rynki z największym potencjałem – algorytm
- Jak szybko zrozumieć kluczowe rynki zagraniczne
- Strategia pozyskania nowego rynku krok po kroku
- Wybór optymalnych segmentów na danym rynku zagranicznym
- Budowa Buying Persony dopasowanej do różnych rynków zagranicznych
- Jak wygenerować najważniejsze wartości dla klientów zagranicznych z danych segmentów
- Co muszę przygotować przed ekspansją na dany rynek zagraniczny
- Mapowanie celów ekspansji na wybrany rynek
- Najczęstsze błędy Export Managerów w rozwoju eksportu
- Jak ułożyć model biznesowy na rynku zagranicznym
MODUŁ II – ANALIZA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH – zrozumienie rynku, dopasowanie oferty i planu
- Jak znaleźć szanse rynkowe nawet w „trudnych czasach”
- Wielowymiarowa analiza rynków zagranicznych (otoczenie, branża, segmenty, profil klienta, trendy)
- Jak zdobyć unikalne informacje o klientach zagranicznych oraz ich potrzebach
- Wymiary funkcjonowania klientów zagranicznych
- Jak wygląda proces zakupowy klienta na różnych rynkach
- Kto jest prawdziwym decydentem po stronie klienta w danym kraju
- Analiza konkurencji – jak sprawić by klienci zagraniczni wybierali Twoją ofertę
- Na których rynkach będziesz miał najwięcej szans rynkowych lub przewag
- Dostosowanie oferty współpracy do segmentacji i specyfiki rynku
- Gdzie szukać informacji o rynkach zagranicznych, konkurentach, klientach – nowoczesne narzędzia cyfrowe
ZJAZD II – 15.04-16.04.2025 r.
MODUŁ III – NARZĘDZIA AI W PRACY EXPORT MANAGERA
- Najlepsze narzędzia AI przydatne w ekspansji międzynarodowej
- Identyfikacji nowych szans eksportowych dzięki narzędziom AI
- Automatyzacja wyszukiwania potencjalnych partnerów biznesowych
- Dostosowanie ofert do różnic kulturowych z wykorzystaniem AI
- Tworzenie grafik w AI zwiększających atrakcyjność ofert eksportowych
- Opracowanie prototypu asystenta AI dla Export Managera (znającego aktualne przepisy międzynarodowe, rynki i Incoterms. Asystent wspomoże m.in. pozyskiwanie klientów, negocjacje i tworzenie kontraktów eksportowych)
- Bezpieczeństwo danych oraz etyka korzystania z AI
- Tworzenie gotowych komend AI usprawniających pracę Export Managera
MODUŁ IV – POZYSKIWANIE DYSTRYBUTORÓW ORAZ ZAGRANICZNYCH KLIENTÓW B2B
- Gdzie znajdę najlepszych partnerów zagranicznych – praktyczne źródła i narzędzia,
- Prowadzenie klienta eksportowych w lejku sprzedaży B2B
- Jak zbudować skuteczną bazę zagranicznych klientów B2B
- Platformy B2B i portale do zdobywania partnerów z różnych zakątków świata
- Zdobywanie bezpośrednich kontaktów do decydentów
- Pozyskiwanie zagranicznych klientów B2B różnych w procesach zakupowych
- Jak skuteczniej wykorzystywać targi oraz imprezy online do pozyskania zagranicznych partnerów,
- Linkedin – budowanie baza kontaktów oraz pozycji eksperta na rynku zagranicznym – narzędzia, praktyczne wskazówki,
- Pozyskiwanie referencji i ich wykorzystanie w procesie zdobywania rynków
- Marketingowe zdobywanie klientów zagranicznych
- Good Timing w procesie pozyskiwania nowego klienta
- Najskuteczniejsze narzędzia wspierające pozyskiwanie partnerów zagranicznych
ZJAZD III – 20.05-21.05.2025 r.
MODUŁ V – PROSPECTING MIĘDZYNARODOWY – warsztat skutecznych maili i call’i zdobywających klientów
- Zasady prospectingu – jak je wykorzystać dla podniesienia efektywności Export Managerów
- Działania prospectingowe pozyskujące najwięcej klientów B2B i dystrybutorów,
- Komunikat prospectingowy – co wysyłać do klientów zamiast oferty,
- Tworzenie maili, które pozyskują o 400 % więcej klientów – warsztat,
- Do kogo pisać, w jakich porach, w jakim języku i co zawrzeć w mailingu?
- Skuteczny calling, który powoduje, że zagraniczni klienci chcą z Tobą rozmawiać,
- Strategie zamykania – kontraktowanie „next steps”
- Oferta eksportowa dopasowana do procesu zakupowego klienta z różnych krajów
MODUŁ VI – FORMALNOŚĆ EKSPORTOWE W PIGUŁCE
- Eksport towarów – warunki jakie trzeba spełnić
- Najważniejsze dokumenty w sprzedaży unijnej i w eksporcie poza UE
- Dobór kodów taryfy celnej w eksporcie
- Przebieg odprawy celnej eksportowej
- Preferencyjne pochodzenie towarów w eksporcie (świadectwa i zasady, aby obniżyć koszty celne)
- Dokumenty potwierdzające eksport
- W jaki sposób przebiega kontrola eksportu
- Skuteczna współpraca z Agencją Celną
- Prawa, obowiązki i odpowiedzialność Eksportera wg Konwencji Wiedeńskiej
- Certyfikaty wymagane w krajach trzecich – źródła informacji
- Warunki zastosowania podatku VAT 0%
- Najważniejsze zmiany w Unijnym Kodeksie Celnym dla eksportera
- Zwroty towarów z krajów trzecich bez płacenia cła i podatków
ZJAZD IV – 17.06-18.06.2025 r.
MODUŁ VII – BEZPIECZNY EKSPORT – kontrakt eksportowy i zabezpieczenie transakcji
- Sposoby sprawdzenia partnera zagranicznego
- Kontrakt eksportowy jako sposób na zabezpieczenie transakcji
- Zawieranie umów w różnych krajach
- Jak rozpoznać ryzyka w kontraktach eksportowych
- Najważniejsze klauzule kontraktu zabezpieczające eksportera
- Zasady odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie kontraktu
- Umowy pomocnicze towarzyszące kontraktowi w transakcji eksportowej
- Najlepsze praktyki w modyfikacji kontraktów międzynarodowych
- INCOTERMS – praktyczne reguły stosowania by ograniczyć ryzyko
- Zabezpieczenia w eksporcie (gwarancje, ubezpieczenie, akredytywa, inkaso, escrow)
- Skuteczna windykacja należności w eksporcie
MODUŁ VIII – NEGOCJACJE ZAGRANICZNE – jak uzyskać najlepsze warunki i długofalową współpracę w eksporcie
- Jak negocjować na rynkach eksportowych w trudnych czasach
- Kiedy zacząć negocjować na danym rynku, by nie stracić
- Jak budować siłę negocjacyjną, by mieć przewagę w biznesie międzynarodowym
- Rozpoznanie piramidy celów, stylu i taktyk klienta zagranicznego
- Jakie formalności, ekspresyjność ceremoniały, muszę stosować na danym rynku
- Jak sprzedawać drożej – taktyki obrony ceny w eksporcie
- Najlepsze parametry w B2B, które możemy negocjować zamiast ceny
- Budowa wariantów negocjacyjnych, by uzyskać optymalny rezultat
- Najskuteczniejsze taktyki negocjacyjne na różnych rynkach
- Odczytywanie manipulacji i techniki obrony w zależności od kraju
- Skuteczna finalizacja negocjacji eksportowych
Forma szkolenia:
- Prace warsztatowe w celu przećwiczenia i utrwalenia najbardziej
strategicznych części szkolenia; -
Prace grupowe i dyskusje moderowane w celu rozwiązania
zgłaszanych case’ów ; -
Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące
praktyczną wiedzę w obszarze omawianych zagadnień; -
Doradztwo specjalistyczne – praca na case’ach firmy, poszukiwanie rozwiązań na problemy firmy związane z rozwojem eksportu.
POBIERZ PROGRAM
Miejsce:
Wrocław – Concordia Design.
Concordia Design w historycznym centrum Wrocławia, na Wyspie Słodowej.
Nowoczesny budynek z pięknym widokiem na starówkę zapewnia wysoki komfort i niezapomniany poziom kształcenia.
Elastyczność płatności – rozłóż na raty.
- cena standard – 12 800 zł/netto
- zgłoszenie do 31.01.2025 – 9 700 zł/netto
- oferujemy możliwość płatności w dogodnych ratach: 2 raty: 5 700 zł, 4 raty: 3 200 zł
- rabat na > 2-gą i kolejne osoby – 10 %
CO ZYSKASZ:
Najskuteczniejsze narzędzia, mechanizmy oraz praktyczna wiedza ekspercka, by:
– zbudować plan wejścia na nowe rynki eksportowe,
– zainteresować współpracą najlepszych dystrybutorów na rynkach zagranicznych,
– zbudować skuteczniejszą ofertę niż konkurencja zagraniczna,
– uruchamiać klientów zagranicznych, którzy od dawna nic od nas nie kupują,
– pozyskać decydentów w sieciach oraz dużych korporacjach,
– zbudować maile, które pozyskają 4 x więcej klientów na różnych rynkach eksportowych,
– skutecznie negocjować oraz podpisać bezpieczny i długofalowy kontrakt na rynkach eksportowych.
Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat „World-Class Export Manager Academy” ceniony w świecie eksportu!
