ZDOBYWANIE ZAGRANICZNYCH KLIENTÓW B2B – warsztat prospectingu eksportowego

Intensywny 2-dniowy warsztat eksportowy


Zdobywanie zagranicznych dystrybutorów i klientów B2B w trudnych czasach

Co zyskają uczestnicy?

Najskuteczniejsze narzędziamechanizmy oraz praktyczna wiedza, by:
  • Zainteresować współpracą najlepszych dystrybutorów na rynkach zagranicznych,
  • Zbudować skuteczniejszą ofertę niż konkurencja zagraniczna,
  • Uruchamiać klientów zagranicznych, którzy od dawna nic od nas nie kupują,
  • Pozyskać decydentów w sieciach oraz dużych korporacjach,
  • Zbudować maile, które pozyskają 400% więcej klientów na różnych rynkach eksportowych.

Dla kogo?

  • Export Managerów, Business Development Managerów, KAM-ów,
  • Osób Zarządzających sprzedażą zagraniczną,
  • Menedżerów i Specjalistów odpowiedzialnych za zdobywanie rynków zagranicznych.

Agenda warsztatu:

 

Dzień 1

POZYSKIWANIE DYSTRYBUTORÓW ORAZ ZAGRANICZNYCH KLIENTÓW B2B

 

1. Jak pozyskiwać zagranicznych klientów w trudnych czasach:

  • Szybka analiza rynków zagranicznych – narzędzia i źródła,
  • Jak znaleźć szanse rynkowe w wymagających czasach – algorytm,
  • Gdzie znajdę najlepszych partnerów zagranicznych – źródła i narzędzia,
  • Platformy B2B i portale do zdobywania partnerów z różnych zakątków świata.

 

2. Komitet zakupowy klienta B2B w różnych krajach:

  • Profilowanie zagranicznego klienta B2B – narzędzie,
  • Zdobywanie bezpośrednich kontaktów do decydentów – nowoczesne narzędzia,
  • Pozyskiwanie zagranicznych klientów B2B w różnych procesach zakupowych,
  • Jak sprawić, by klienci zagraniczni wybierali Twoją ofertę,
  • Jak pozyskać zagranicznych kupców w różnych sieciach handlowych,
  • Sposoby na zdobycie CEO w dużych firmach i korporacjach.

 

3. Jak skuteczniej wykorzystywać targi oraz imprezy online do pozyskania zagranicznych partnerów

 

4. Linkedin – budowanie bazy kontaktów oraz pozycji eksperta na rynku zagranicznym – narzędzia, praktyczne wskazówki

 

5. Najskuteczniejsze działania marketingowe w pozyskaniu zagranicznych partnerów B2B

 

6. Good Timing w procesie pozyskiwania nowego klienta

 

 

Dzień 2

WARSZTAT PROSPECTINGU MIĘDZYNARODOWEGO – maile i calle zdobywające klientów

 

1. Prospecting eksportowy:

  • Zasady prospectingu w sprzedaży eksportowej,
  • Działania prospectingowe pozyskujące najwięcej klientów B2B i dystrybutorów.

 

2. Warsztaty z tworzenia skutecznych maili sprzedażowych w eksporcie:

  • Szybka analiza rynków zagranicznych – narzędzia i źródła,
  • Jak znaleźć szanse rynkowe w wymagających czasach – algorytm,
  • Gdzie znajdę najlepszych partnerów zagranicznych – źródła i narzędzia,
  • Platformy B2B i portale do zdobywania partnerów z różnych zakątków świata.

 

3. Warsztat callingu, który powoduje, że zagraniczni klienci chcą z Tobą rozmawiać:

  • Hak na uwagę – jak zainteresować klienta eksportowego w pierwszych sekundach,
  • Radzenie sobie z obiekcjami: “nie jestem zainteresowany”, “mamy już dostawcę”, “proszę o ofertę na maila
  • Techniki przechodzenia przez “gatekeeperów” i docierania do decydentów w różnych krajach,
  • Postępowanie w sytuacjach, gdy trudno się dodzwonić do klienta zagranicznego,
  • Optymalny czas na wykonywanie połączeń w zależności od rynku i kultury biznesowej​,
  • Kontraktowanie „next steps”,
  • Symulacje rozmów telefonicznych z klientami z różnych krajów,
  • Ćwiczenie reakcji na różne scenariusze i obiekcje klientów eksportowych.

 

4. Najskuteczniejsze narzędzia do pozyskiwania partnerów zagranicznych

 

5. Sesja Q&A – praktyczne porady i casy od najlepszych eksporterów na trudne czasy

 

 

Forma szkolenia:

  • Prace warsztatowe;
  • Krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące praktyczną wiedzę w obszarze zagadnień omawianych na szkoleniu;

  • Prace grupowe i dyskusje moderowane w celu rozwiązania problemów zgłaszanych przez Uczestników;

  • Doradztwo specjalistyczne – praca na case’ach, poszukiwanie rozwiązań na problemy związane z rozwojem eksportu.

 

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania/przełożenia szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników lub braku miejsc na dany termin.

POBIERZ PROGRAM

Miejsce:

Wrocław – Concordia Design.

Concordia Design w historycznym centrum Wrocławia, na Wyspie Słodowej.

Nowoczesne sale szkoleniowe z pięknym widokiem na starówkę zapewniają wysoki komfort i niezapomniane warunki szkoleniowe.

 

 

Po ukończeniu szkolenia otrzymasz Certyfikat “Zdobywanie zagranicznych klientów B2B” ceniony przez pracodawców!

 

>10000

godzin
szkoleniowych

>2000

przeszkolonych
firm

99%

zadowolonych
klientów

19 lat

praktyki na rynkach
międzynarodowych

+ więcej rekomendacji

Szkolimy i doradzamy czołowym eksporterom:

Dlaczego wybrać szkolenia eksportowe Export-Experts

Doświadczona
kadra trenerska

Praktycy biznesu międzynarodowego, stratedzy oraz eksperci z zakresu sprzedaży eksportowej, marketingu, wielokulturowości oraz prawa międzynarodowego

Kompleksowa
tematyka
międzynarodowa

Najszerszy zakres tematyczny szkoleń związanych z handlem zagranicznym, prawem międzynarodowym, marketingiem, strategią eksportową, biznesem w różnych krajach.

Idealne
dopasowanie

Optymalne dostosowanie programu do potrzeb Uczestników i poziomu zaawansowania, poprzedzone rzetelnym badaniem potrzeb szkoleniowych.

Ekspercka
wiedza

Praktyczne do zastosowania wskazówki i rozwiązania strategiczne od najlepszych ekspertów, którzy zdobyli doświadczenie w pracy dla czołowych polskich i międzynarodowych korporacji

Skuteczne
metody

Najefektywniejsze metody szkoleniowe, oparte o case study, interaktywne warsztaty oraz tworzenie gotowych rozwiązań do wykorzystania w Twoim biznesie.

Zapisz się na szkolenia

  • Twoja rola w firmie
  • (niezbędne do wystawienia faktury VAT)