SZKOLENIE8DLA KOGO

 

 

  • Osób, które planują wprowadzić swoje produkty / usługi na rynki zagraniczne, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu działalności eksportowej
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

1) Eksport jako możliwość rozwoju firmy

• Analiza gotowości przedsiębiorstwa do eksportu
• Wyznaczanie celów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych

2) Które rynki eksportowe wybrać? Metody wyboru rynków zagranicznych
• Jak skutecznie zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych
• Analiza konkurencyjności na rynkach zagranicznych

3) Skuteczna strategia eksportowa, Marketing MIX na rynkach zagranicznych

4) Adaptacja produktu do wymogów rynków zagranicznych
• Jaką strategię produktową wybrać?

5) Cena eksportowa, czyli jak dobrać cenę do rynku docelowego
• Jak dokonać inwentaryzacji cen produktów konkurencji?
• Ustalenie zakresu ostatecznych ustępstw cenowych

6) Strategia ceny na rynkach zagranicznych
• Jak dokonać inwentaryzacji cen produktów konkurencji?
• Ustalenie zakresu ostatecznych ustępstw cenowych

7) Strategia dystrybucji
• Współpraca na rynku zagranicznym – rodzaje strategii dystrybucji
• Budowa strategii dystrybucji na rynkach zagranicznych: Jak wybrać dystrybutora? Wyznaczanie zadań dla dystrybutora

8) Strategie promocji na rynkach zagranicznych
• Działania w kierunku zdobycia zagranicznego kontrahenta
• Strategia komunikacji na rynkach zagranicznych

9) Wybór formy działalności na rynku zagranicznym

10) Praktyczne porady eksporterów

11) Sesja pytań i odpowiedzi

 

korzyści

 

 

  • nauczysz się jak wybierać najlepsze rynki dla Twojej branży
  • dowiesz się jak badać rynki zagraniczne
  • przeprowadzisz analizę gotowości firmy do eksportu
  • nauczysz się wyznaczać strategię zagraniczną
  • dowiesz się jak budować skuteczną ofertę eksportową
  • poznasz metody dostosowania produktów na docelowe rynki zagraniczne
  • nauczysz się budować przewagę w oparciu o cenę
  • dowiesz się jak pozyskać dystrybutora i efektywnie z nim współpracować
  • nauczysz się promować firmę na rynkach zagranicznych

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja