DLA KOGO

 

 

  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

1. Jak wybrać strategię wejścia na rynki zagraniczne (aspekty, wady, zalety, zastosowanie)
2. Kanały dystrybucji w eksporcie (dobra konsumpcyjne, przemysłowe, usługi)
3. Wady i zalety budowania własnych kanałów dystrybucji
4. Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni
5. Efektywna współpraca z Agentem zagranicznym
6. Wejście na rynki zagraniczne w oparciu o dystrybutora
7. Przedstawicielstwo handlowe za granicą a filia zagraniczna
8. Strategia dystrybucji jako element strategii eksportu
9. Uwarunkowania międzynarodowe wpływające na strategię dystrybucji
10. Gdzie poszukiwać partnerów handlowych na poszczególnych rynkach zagranicznych
11. Strategia pozyskiwania najlepszych dystrybutorów za granicą
12. Budowanie atrakcyjnej oferty dla partnerów zagranicznych
13. Czy zawsze muszę walczyć ceną by zaistnieć na rynkach zagranicznych?
14. Różnica w zdobywaniu klientów B2B vs B2C
15. Stworzenie profilu idealnego partnera zagranicznego oraz wyznaczanie zadań dla
naszego przedstawiciela
16. Jak skutecznie wykorzystać targi do pozyskania zagranicznych partnerów
17. Analityczne sposoby wyboru dystrybutora
18. Strategia wyłączności, a strategia konkurencyjna – co wybrać i dlaczego?
19. Skuteczne negocjacja z dystrybutorami w różnych krajach
20. Jak podpisać korzystny kontrakt z dystrybutorem
21. Zarządzanie kanałem dystrybucji zagranicznej
– narzędzia motywowania dystrybutorów
– szkolenie partnerów zagranicznych
– ocena efektywności kanału dystrybucji
– zarządzanie konfliktami w kanale dystrybucji
22. Jak zabezpieczyć nasze interesy we współpracy z partnerami z różnych krajów (kredyt
kupiecki, narzędzia finansowanie, ubezpieczenia)
23. Wykorzystać różnic kulturowych w aspekcie pozyskiwania i współpracy z
dystrybutorem zagranicznym

 

Korzyści ze szkolenia – uczestnicy dowiedzą się:

– jak optymalnie wybrać kanały dystrybucji w zależności od rynku zagranicznego,
– jak przygotować atrakcyjną ofertę dla partnera zagranicznego,
– jak poszukiwać i pozyskać partnera zagranicznego,
– czy korzystniej jest współpracować z wyłącznym partnerem, czy budować
strategię konkurencyjną,
– jak skutecznie negocjować z partnerami zagranicznymi i podpisać korzystny
kontrakt zagraniczny,
– jak motywować dystrybutora do efektywnej współpracy oraz zapobiegać
konfliktom w kanałach sprzedaży?

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja