SZKOLENIE5

 

DLA KOGO

 

 

  • Dla osób prowadzących rozmowy handlowe z obcokrajowcami
  • Dla pracowników działu eksportu oraz sprzedaży, którzy prowadzą negocjacje z zagranicznymi klientami
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej odpowiedzialnych za kontakty z międzynarodowymi kontrahentami

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

  1. Negocjacje, czyli codzienność w świecie biznesu
  • Negocjacje lokalne vs. negocjacje międzynarodowe
  • Specyfika negocjacji w eksporcie
  1. Jak skutecznie negocjować na arenie międzynarodowej – specyfika negocjacji w handlu zagranicznym
  • Uwarunkowania negocjacyjne
  • Bariery w negocjacjach z obcokrajowcami
  1. Różnice międzykulturowe – punkt wyjścia dla negocjacji międzynarodowych
  • Niemiec vs Japończyk czyli krótko o traktowaniu relacji handlowych w różnych częściach globu
  • Czas to pieniądz vs. Manana, czyli kto często spóźnia się na spotkania biznesowe
  • Ceremonialność w negocjacjach? – czyli kto z kim dobije targu w Chinach, Japonii czy USA?
  • Ekspresyjność vs. Powściągliwość, czyli jak wygląda rozmowa Włocha z Norwegiem
  1. Europa Zachodnia, Ameryka i Azja, czyli sposoby negocjacji w różnych kulturach
  • Dobre praktyki biznesu
  • Strategie argumentacji i ich efektywność w różnych częściach globu
  1. Taktyki negocjacyjne, czyli jak skutecznie dobrać „środek” do okoliczności
  2. Przestrzeń negocjacyjna w trakcie pertraktacji międzynarodowych
  3. Różne oblicza negocjacji – przy uwzględnieniu specyfiki handlu zagranicznego
  • Okopywanie się, czyli negocjacje pozycyjne
  • Wspólne rozwiązywanie problemów zamiast nieustannej wojny? Przykład negocjacji problemowych
  1. Dominacja? Dostosowanie się? Unikanie? A może kompromis? – odpowiedni styl negocjacji gwarantem sukcesu
  2. BATNA, WATNA i Dolna Linia, czyli jak określić własne granice?
  3. Czas trwania negocjacji – nieistotny szczegół, czy kluczowy element pertraktacji (nie tylko w handlu międzynarodowym)
  4. Dobrze przygotowany zespół negocjacyjny gwarantem sukcesu!
  • W jaki sposób prowadzisz negocjacje? – czyli określenie indywidualnego profilu negocjacyjnego
  • Cechy dobrego negocjatora na rynkach zagranicznych
  • Zasady utrzymywania dobrego klimatu w negocjacjach
  1. Podstawowe obszary potencjalnych błędów i sporów w kontraktach – skuteczne metody zapobiegania

 

korzyści

 

 

  • poznasz specyfikę skutecznych negocjacji z zagranicznymi kontrahentami
  • dowiesz się jak dobrać odpowiedni styl, strategię i techniki negocjacji, aby negocjacje zakończyły się sukcesem
  • poznasz najważniejsze różnice kulturowe, które mogą przyczynić się do powodzenia lub niepowodzenia negocjacji
  • dowiesz się o najistotniejszych obszarach potencjalnych błędów i sporów w kontraktach oraz skutecznych metodach ich zapobiegania

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja