DLA KOGO

 

 

  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

1) Eksport jako możliwości rozwoju Twojej firmy

  • Analiza pozycji konkurencyjnej Twojej firmy oraz jej możliwości eksportowych
  • Wyznaczanie celów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych

 

2) Business Model Canvas – model biznesowy, który pozwoli Ci zdobyć kontrahentów na rynkach zagranicznych

  • 9 elementów skutecznego modelu biznesowego
  • Przykłady „niecodziennych” modeli biznesowych, które odniosły sukces

 

3) Które rynki eksportowe wybrać? Metody wyboru rynków zagranicznych

  • Jak skutecznie zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych
  • Analiza konkurencji przedsiębiorstwa na rynkach eksportowych
  • Analiza konkurencyjności produktu na wybranych rynkach eksportowych

 

4) Skuteczna strategia eksportowa na rynkach zagranicznych

  • Adaptacja produktu do wymogów wskazanych rynków zagranicznych
    • Dostosowanie produktu do potrzeb rynku
    • Wyznaczanie budowa wartości dla klientów
    • Budowa oferty dla partnerów zagranicznych
    • Wybór strategii produktowej na różne rynki
  • Cena eksportowa, czyli jak dobrać cenę do rynku docelowego
    • Wybór strategii cenowej na rynki zagraniczne
    • Inwentaryzacja cen produktów konkurencji
    • Metody wyznaczania korzyści cenowej dla nabywcy oraz dystrybutora na rynkach zagranicznych
    • Możliwość w zakresie polityki rabatowej
  • Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni – jak wybrać najefektywniejsze rozwiązanie na danym rynku zagranicznym
  • Praktyczne porady w zakresie strategii dystrybucji na wybranych rynkach
    • Jak wybrać dystrybutora?
    • Wyznaczanie zadań dla dystrybutora?
    • Sprawdzenie potencjału zagranicznego dystrybutora
  • Zarządzanie kanałem dystrybucji na wybranych rynkach
  • Strategie komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych
    • Działania w kierunku zdobycia zagranicznego kontrahenta
    • Komunikacja z zagranicznym dystrybutorem, na przykładzie wybranych rynków

 

5) Praktyczne porady eksporterów

6) Sesja pytań i odpowiedzi

 

korzyści

 

 

  • nauczysz się jak zbudować model działania firmy na rynki zagraniczne;
  • dowiesz się jak badać potrzeby klientów na rynkach zagranicznych;
  • nauczysz się jak ustalać przewagi konkurencyjne produktu na rynkach eksportowych;
  • uzyskasz wiedzę, jak badać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych;
  • nauczysz się jak optymalnie wybierać rynki zagraniczne;
  • zdobędziesz wiedzę jak zaadaptować produkt do wymogów wskazanych rynków zagranicznych;
  • dowiesz się jak dobrać cenę eksportową do rynku docelowego;
  • nauczysz się wykorzystać narzędzia marketingowe w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów.

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja