SZKOLENIE3

DLA KOGO

 

 

  • Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
  • Dla osób  chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

1) Marketing MIX na rynkach zagranicznych

  • Standaryzacja vs adaptacja
  • Co w praktyce oznacza standaryzacja i adaptacja?
  • Kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty eksportowe?
  • Case study – przykład skutecznej adaptacji
  • Postawy konsumentów wobec marek globalnych
  • Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju

 

2) Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych

  • Jakie działania promocyjne wykorzystujesz?
  • Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
  • Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
  • Reklama międzynarodowa – podstawowe zasady
  • Jakie mam możliwości?

 

3) Style reklamy na świecie na przykładzie rynku włoskiego, niemieckiego, brytyjskiego i nie tylko

  • Efekt kraju pochodzenia
  • Co to tak naprawdę dla mnie oznacza?
  • Produkt polski vs produkt europejski
  • Targi międzynarodowe – doskonała okazja do zaprezentowania Twojej firmy i jej produktów?
  • Odpowiednie przygotowanie gwarantem sukcesu
  • Jak wypaść dobrze na targach?

4) Reklama w XXI wieku

  • Content marketing
  • Visual Content marketing
  • Strona www wizytówką Twojej firmy na rynkach zagranicznych
  • E-mail marketing
  • Marka czyli wizerunek
  • Czym jest marka?
  • Sensogram, czyli 5 wymiarów marki

 

korzyści

 

 

  • poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
  • dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
  • poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
  • nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
  • poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja