- Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
- Dla osób chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych
Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników.
1) Marketing MIX na rynkach zagranicznych
- Standaryzacja vs adaptacja
- Co w praktyce oznacza standaryzacja i adaptacja?
- Kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty eksportowe?
- Case study – przykład skutecznej adaptacji
- Postawy konsumentów wobec marek globalnych
- Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju
2) Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych
- Jakie działania promocyjne wykorzystujesz?
- Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
- Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
- Reklama międzynarodowa – podstawowe zasady
- Jakie mam możliwości?
3) Style reklamy na świecie na przykładzie rynku włoskiego, niemieckiego, brytyjskiego i nie tylko
- Efekt kraju pochodzenia
- Co to tak naprawdę dla mnie oznacza?
- Produkt polski vs produkt europejski
- Targi międzynarodowe – doskonała okazja do zaprezentowania Twojej firmy i jej produktów?
- Odpowiednie przygotowanie gwarantem sukcesu
- Jak wypaść dobrze na targach?
4) Reklama w XXI wieku
- Content marketing
- Visual Content marketing
- Strona www wizytówką Twojej firmy na rynkach zagranicznych
- E-mail marketing
- Marka czyli wizerunek
- Czym jest marka?
- Sensogram, czyli 5 wymiarów marki
- poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
- dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
- poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
- nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
- dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
- poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
- dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym