Szkolenie – Marketing Międzynarodowy

 

DLA KOGO

 

 

  • Dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
  • Dla osób  chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

1)Strategia marketingowa jako integralna część strategii eksportu firmy

2) Zrozumienie potrzeb klientów na rynkach eksportowych oraz budowanie propozycji wartości dostosowanej do segmentu klienta w danym kraju

3) Marketing MIX na rynkach zagranicznych

4) Budowanie oferty dostosowanej na różne rynki zagraniczne

5) Standaryzacja czy adaptacja – kiedy bardziej opłaca nam się standaryzować a kiedy adaptować produkty oraz strategię marketingową do rynków eksportowych?

6) Postawy konsumentów wobec marek zagranicznych a charakter kultury danego kraju

7) Strategie komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych

  • Wykorzystywanie działań promocyjne w budowaniu wizerunku na rynkach zagranicznych
  • Jak pozyskać nowego klienta na rynkach zagranicznych?
  • Czym różni się promocja w kraju od promocji zagranicą?
  • Reklama międzynarodowa – możliwości w zakresie promocji zagranicznej

8) Style reklamy na świecie na przykładzie Niemiec, Włoch, Francji, UK, USA, czy rynków Azjatyckich – warsztaty

9) Produkt polski vs produkt europejski – jak wykorzystać efekt kraju pochodzenia?

10) Targi międzynarodowe – jak dobrze wypaść na rynkach eksportowych?

11) Wykorzystanie networking w rozwijaniu biznesu międzynarodowego

12) Organizacja szkoleń i event’ów jako narzędzie pozyskiwania partnerów B2B oraz budowania z nimi więzi

13) Reklama w XXI wieku

  • Reklama off-line vs reklama on-line
  • Content marketing jako narzędzie długofalowego budowania pozycji międzynarodowej
  • Visual Content marketing
  • Platformy social media w różnych zakątkach świata
  • Optymalne wykorzystanie strony www na rynkach zagranicznych
  • Skuteczny SEO marketing
  • Efektywny e-mail marketing
  • Platformy B2B jako narzędzie do budowania wizerunku oraz pozyskiwania partnerów za granicą
  • Narzędzia Facebooka w zakresie rozwijania naszego biznesu w kraju i zagranicą
  • Personal Branding
  • Social media influencers + ambasadorzy
  • Wykorzystanie LinkedIn w budowaniu bazy wartościowych kontaktów oraz pozycji eksperta międzynarodowego
  • Narzędzia Google wspierające rozwój międzynarodowy firmy

14) Strategia budowania marki w rozwoju biznesu międzynarodowego

15) Narzędzia zwiększające wiarygodność naszej oferty i eliminujące obawę klienta w procesie sprzedaży na rynkach eksportowych

16) Sesja pytań i odpowiedz

 

 

KORZYŚCI:

 

 

  • poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
  • dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
  • poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
  • nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
  • poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja