DLA KOGO

 

 

  • Osób, które planują wprowadzić swoje produkty / usługi na rynek niemiecki, które nie posiadają odpowiedniej wiedzy i umiejętności z zakresu działalności eksportowej
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki

 

Każde szkolenie jest poprzedzone badaniem potrzeb, na podstawie którego zostaje przygotowany program dostosowany do potrzeb i poziomu zaawansowania Uczestników. 

 

PLAN

 

 

  1. Omówienie praktycznego modelu biznesowego wejścia na rynek niemiecki
  2. W jaki sposób nawiązać współpracę handlową na rynku niemieckim
  3. Jakich błędów unikać, aby nie przegrać na starcie-omówienie na konkretnych przykładach
  4. Sukces na rynku zachodnim na konkretnym przykładzie polskiej firmy podbijającej rynek niemiecki
  5. Otwarta dyskusja z uczestnikami szkolenia

 

korzyści

 

 

  • poznasz praktyczny model wejścia na rynek niemiecki
  • przeprowadzisz analizę gotowości firmy do eksportu na rynek niemiecki
  • nauczysz się wyznaczać strategię zagraniczną
  • dowiesz się jak budować skuteczną ofertę eksportową na rynek niemiecki
  • poznasz metody dostosowania produktów na rynek niemiecki
  • nauczysz się promować firmę na rynku niemieckim

 

Masz pytania odnośnie tego szkolenia? Wypełnij i prześlij poniższy formularz. Zaraz po otrzymaniu od Ciebie poniższego zgłoszenia - skontaktujemy się z Tobą.

    Dane kontaktowe

 

Weryfikacja