Wczytuję mapę...

Data/Czas
Date(s) - 06/11/2018 - 07/11/2018
09:00 - 16:00

Lokalizacja
Kraków

Kategorie


modele biznesowe

Zapisz się na szkolenie już teraz

… i zyskaj 400 zł!

Co zyskasz?

  • nauczysz się jak zbudować model działania firmy na rynki zagraniczne;
  • dowiesz się jak badać potrzeby klientów na rynkach zagranicznych;
  • nauczysz się jak ustalać przewagi konkurencyjne produktu na rynkach eksportowych;
  • uzyskasz wiedzę, jak badać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych;
  • nauczysz się jak optymalnie wybierać rynki zagraniczne;
  • zdobędziesz wiedzę jak zaadaptować produkt do wymogów wskazanych rynków zagranicznych;
  • dowiesz się jak dobrać cenę eksportową do rynku docelowego;
  • nauczysz się wykorzystać narzędzia marketingowe w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

Forma szkolenia:

  • zajęcia warsztatowe pozwalające na zdobycie przydatnych umiejętności
  • krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące praktyczną wiedzę w obszarze zagadnień omawianych na szkoleniu
  • dyskusje moderowane mające na celu rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Uczestników
  • prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami

Trener:

 

Grzegorz Bratek

Grzegorz Bratek-Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich (AMICA S.A., FagorMastercook S.A., Global Cosmed, Kosmet-Rokita) i zagranicznych (Fagor Electrodomesticos, FagorBrandt). Posiada 17 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych. Prowadził negocjacje na wielu rynkach zarówno dla światowych graczy jak i średnich firm lokalnych. Odpowiedzialny za tworzenie, negocjowanie i egzekwowanie wielu kontraktów międzynarodowych. Od wielu lat zajmuje się także usprawnianiem działań eksportowych, budowaniem strategii rozwoju eksportu, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA

 

1) Eksport jako możliwości rozwoju Twojej firmy

  • Analiza pozycji konkurencyjnej Twojej firmy oraz jej możliwości eksportowych
  • Wyznaczanie celów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych

2) Business Model Canvas – model biznesowy, który pozwoli Ci zdobyć kontrahentów na rynkach zagranicznych

  • 9 elementów skutecznego modelu biznesowego
  • Przykłady „niecodziennych” modeli biznesowych, które odniosły sukces

3) Które rynki eksportowe wybrać? Metody wyboru rynków zagranicznych

  • Jak skutecznie zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych
  • Analiza konkurencji przedsiębiorstwa na rynkach eksportowych
  • Analiza konkurencyjności produktu na wybranych rynkach eksportowych

4) Skuteczna strategia eksportowa na rynkach zagranicznych

  • Adaptacja produktu do wymogów wskazanych rynków zagranicznych
    • Dostosowanie produktu do potrzeb rynku
    • Wyznaczanie budowa wartości dla klientów
    • Budowa oferty dla partnerów zagranicznych
    • Wybór strategii produktowej na różne rynki
  • Cena eksportowa, czyli jak dobrać cenę do rynku docelowego
    • Wybór strategii cenowej na rynki zagraniczne
    • Inwentaryzacja cen produktów konkurencji
    • Metody wyznaczania korzyści cenowej dla nabywcy oraz dystrybutora na rynkach zagranicznych
    • Możliwość w zakresie polityki rabatowej
  • Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni – jak wybrać najefektywniejsze rozwiązanie na danym rynku zagranicznym
  • Praktyczne porady w zakresie strategii dystrybucji na wybranych rynkach
    • Jak wybrać dystrybutora?
    • Wyznaczanie zadań dla dystrybutora?
    • Sprawdzenie potencjału zagranicznego dystrybutora
  • Zarządzanie kanałem dystrybucji na wybranych rynkach
  • Strategie komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych
    • Działania w kierunku zdobycia zagranicznego kontrahenta
    • Komunikacja z zagranicznym dystrybutorem, na przykładzie wybranych rynków

 

5) Praktyczne porady eksporterów

6) Sesja pytań i odpowiedzi

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania/przełożenia szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników lub braku miejsc na dany termin.

DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

CENAZAPEWNIAMYREFERENCJE

Cena za jedną osobę to:
  1999 zł netto – cena obowiązuje przy zapisie do 9 października

(po 09.10.2018 r. cena to: 2499 zł netto)

W ramach szkolenia zapewniamy:
• catering,
• komplet profesjonalnych materiałów szkoleniowych,
• certyfikat ukończenia szkolenia.

 

O naszych szkoleniach w ocenie ich uczestników przeczytasz tu

 

Zapisz się na szkolenie do 09.10

Zyskaj 400 zł!

Informacje i zgłoszenia pod adresem :szkolenia@eurospektrum.pl

lub pod nr tel. +48 668 890 202

Modele Biznesowe Internacjonalizacji – zapisz się do 09.10 i ZYSKAJ 400 ZŁ!