Wczytuję mapę...

Data/Czas
Date(s) - 08/11/2018 - 09/11/2018
09:00 - 16:00

Lokalizacja
Katowice

Kategorie


modele biznesowe

Zapisz się na szkolenie już teraz

… i zyskaj 400 zł!

Co zyskasz?

  • nauczysz się jak zbudować model działania firmy na rynki zagraniczne;
  • dowiesz się jak badać potrzeby klientów na rynkach zagranicznych;
  • nauczysz się jak ustalać przewagi konkurencyjne produktu na rynkach eksportowych;
  • uzyskasz wiedzę, jak badać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych;
  • nauczysz się jak optymalnie wybierać rynki zagraniczne;
  • zdobędziesz wiedzę jak zaadaptować produkt do wymogów wskazanych rynków zagranicznych;
  • dowiesz się jak dobrać cenę eksportową do rynku docelowego;
  • nauczysz się wykorzystać narzędzia marketingowe w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Osób, które planują wprowadzić nowe produkty / usługi na rynki zagraniczne lub wprowadzić produkty/usługi na nowe rynki zagraniczne
  • Menedżerów oraz wyższej kadry kierowniczej przedsiębiorstw, którzy planują pozyskać nowe strategiczne kierunki
  • Pracowników działu eksportu i sprzedaży, których zadaniem jest rozwój sprzedaży eksportowej lub pozyskiwanie klientów zagranicznych

Forma szkolenia:

  • zajęcia warsztatowe pozwalające na zdobycie przydatnych umiejętności
  • krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące praktyczną wiedzę w obszarze zagadnień omawianych na szkoleniu
  • dyskusje moderowane mające na celu rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Uczestników
  • prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami

Trener:

 

Grzegorz Bratek

Grzegorz Bratek-Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich (AMICA S.A., FagorMastercook S.A., Global Cosmed, Kosmet-Rokita) i zagranicznych (Fagor Electrodomesticos, FagorBrandt). Posiada 17 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych. Prowadził negocjacje na wielu rynkach zarówno dla światowych graczy jak i średnich firm lokalnych. Odpowiedzialny za tworzenie, negocjowanie i egzekwowanie wielu kontraktów międzynarodowych. Od wielu lat zajmuje się także usprawnianiem działań eksportowych, budowaniem strategii rozwoju eksportu, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą.

 

 

PROGRAM SZKOLENIA-SZKOLENIE DWUDNIOWE

 

1) Eksport jako możliwości rozwoju Twojej firmy

  • Analiza pozycji konkurencyjnej Twojej firmy oraz jej możliwości eksportowych
  • Wyznaczanie celów eksportowych na poszczególnych rynkach docelowych

2) Business Model Canvas – model biznesowy, który pozwoli Ci zdobyć kontrahentów na rynkach zagranicznych

  • 9 elementów skutecznego modelu biznesowego
  • Przykłady „niecodziennych” modeli biznesowych, które odniosły sukces

3) Które rynki eksportowe wybrać? Metody wyboru rynków zagranicznych

  • Jak skutecznie zbadać otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa na rynkach docelowych
  • Analiza konkurencji przedsiębiorstwa na rynkach eksportowych
  • Analiza konkurencyjności produktu na wybranych rynkach eksportowych

4) Skuteczna strategia eksportowa na rynkach zagranicznych

  • Adaptacja produktu do wymogów wskazanych rynków zagranicznych
    • Dostosowanie produktu do potrzeb rynku
    • Wyznaczanie budowa wartości dla klientów
    • Budowa oferty dla partnerów zagranicznych
    • Wybór strategii produktowej na różne rynki
  • Cena eksportowa, czyli jak dobrać cenę do rynku docelowego
    • Wybór strategii cenowej na rynki zagraniczne
    • Inwentaryzacja cen produktów konkurencji
    • Metody wyznaczania korzyści cenowej dla nabywcy oraz dystrybutora na rynkach zagranicznych
    • Możliwość w zakresie polityki rabatowej
  • Eksport pośredni vs. Eksport bezpośredni – jak wybrać najefektywniejsze rozwiązanie na danym rynku zagranicznym
  • Praktyczne porady w zakresie strategii dystrybucji na wybranych rynkach
    • Jak wybrać dystrybutora?
    • Wyznaczanie zadań dla dystrybutora?
    • Sprawdzenie potencjału zagranicznego dystrybutora
  • Zarządzanie kanałem dystrybucji na wybranych rynkach
  • Strategie komunikacji i promocji na rynkach zagranicznych
    • Działania w kierunku zdobycia zagranicznego kontrahenta
    • Komunikacja z zagranicznym dystrybutorem, na przykładzie wybranych rynków

 

5) Praktyczne porady eksporterów

6) Sesja pytań i odpowiedzi

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania/przełożenia szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników lub braku miejsc na dany termin.

DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

CENAZAPEWNIAMYREFERENCJE

Cena za jedną osobę to:
  1999 zł netto – cena obowiązuje przy zapisie do 12 października

(po 12.10.2018 r. cena to: 2499 zł netto)

W ramach szkolenia zapewniamy:
• catering,
• komplet profesjonalnych materiałów szkoleniowych,
• certyfikat ukończenia szkolenia.

 

O naszych szkoleniach w ocenie ich uczestników przeczytasz tu

 

Zapisz się na szkolenie do 12.10

Zyskaj 400 zł!

Informacje i zgłoszenia pod adresem :szkolenia@eurospektrum.pl

lub pod nr tel. +48 668 890 202