Wczytuję mapę...

Data/Czas
Date(s) - 22/11/2018
09:00 - 16:00

Lokalizacja
Kraków

Kategorie


Zapisz się na szkolenie już teraz

… i zyskaj 200 zł!

Co zyskasz?:

  • poznasz najskuteczniejsze narzędzia marketingowych niezbędne w pozyskaniu zagranicznych dystrybutorów i klientów
  • dowiesz się o adaptacji i standaryzacji stosowanych przy wejściu na nowe rynki
  • poznasz specyfikę reklamy na różnych rynkach zagranicznych
  • nabędziesz wiedzę o tym jak wykorzystać „Made in Poland” na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się jak przygotować się do udziału w targach zagranicznych
  • poznasz tajniki skutecznej promocji firmy dzięki Social Media na rynkach zagranicznych
  • dowiesz się o tym na co zwrócić uwagę tworząc stronę www dedykowaną rynkom eksportowym

Szkolenie skierowane jest do:

  • dla pracowników działu eksportu oraz marketingu, którzy chcą nauczyć się skutecznie dostosować swoją ofertę na rynki zagraniczne
  • dla osób  chcących poprawić efektywność prowadzonych działań promocyjnych na docelowych rynkach eksportowych

Forma szkolenia:

  • zajęcia warsztatowe pozwalające na zdobycie przydatnych umiejętności
  • krótkie wykłady z prezentacją multimedialną przekazujące praktyczną wiedzę w obszarze zagadnień omawianych na szkoleniu
  • dyskusje moderowane mające na celu rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Uczestników
  • prace grupowe umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy Uczestnikami

Trener:

Grzegorz Bratek


Grzegorz Bratek-Dyrektor Zarządzający firmy konsultingowej Eurospektrum, twórca zespołu Export-Experts, wieloletni menedżer sprzedaży eksportowej w czołowych firmach polskich (AMICA S.A., FagorMastercook S.A., Global Cosmed, Kosmet-Rokita) i zagranicznych (Fagor Electrodomesticos, FagorBrandt). Posiada 17 letnie doświadczenie we wprowadzaniu marek polskich i międzynarodowych na rynki zagraniczne oraz bogate doświadczenie w konsultingu międzynarodowym, prowadzeniu szkoleń eksportowych oraz handlowych w Polsce i na rynkach zagranicznych. Prowadził negocjacje na wielu rynkach zarówno dla światowych graczy jak i średnich firm lokalnych. Odpowiedzialny za tworzenie, negocjowanie i egzekwowanie wielu kontraktów międzynarodowych. Od wielu lat zajmuje się także usprawnianiem działań eksportowych, budowaniem strategii rozwoju eksportu, tworzeniem modeli biznesowych współpracy zagranicznej, rozwijaniem nowych kanałów sprzedaży za granicą.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie:
  • Zasady dostosowania strategii eksportowej do rynku zagranicznego oraz lokalnych warunków,
  • Jednolita lub dostosowana strategia marketingowa,
  • Marketing dóbr konsumpcyjnych, towarów przemysłowych i usług – podobieństwa i różnice,
  • Jednolity czy dostosowany marketing mix na wybranym rynku eksportowym?

 

  1. Wybrana strategia eksportowa i jej wpływ na politykę marketingową firmy:
  • Strategia marketingowa w grupie dóbr konsumpcyjnych
  • Eksport pośredni i bezpośredni
  • Rynek docelowy i segmenty rynkowe
  • Charakterystyka i badania rynku odbiorcy indywidualnego

 

  1. Funkcja badań marketingowych dla marketingu mix:
  • Informacje z rynku pierwotnego i wtórnego
  • Źródła dodatkowej informacji rynkowej i branżowej
  • Nowoczesne źródła i koszty pozyskania informacji

 

  1. Rodzaje strategii dostosowania produktu i promocji na rynkach zagranicznych:
  • Strategia adaptacji produktu do lokalnych warunków i preferencji klientów
  • Strategia standaryzacji
  • Strategia innowacji, czyli stworzenie produktu zaspakajającego określone potrzeby rynku  eksportowego,
  • Strategia modernizacji produktu
  • Strategia technologicznej modyfikacji
  • Strategia imitacji
  • Porównanie kosztów omawianych strategii

 

  1. Kanały dystrybucji na rynkach zagranicznych
  • Dystrybucja jako narzędzie marketingu
  • Typy kanałów dystrybucji
  • Pośrednicy w sprzedaży towarów na rynkach zagranicznych
  • Wybór kanałów dystrybucji na rynkach zagranicznych
  • Wykorzystanie Internetu do dystrybucji

 

  1. Podsumowanie (dyskusja podsumowująca, pytania, odpowiedzi).

 

Zastrzegamy sobie możliwość odwołania/przełożenia szkolenia w przypadku niewystarczającej liczby uczestników lub braku miejsc na dany termin.

 

DODATKOWE INFORMACJE O SZKOLENIU

CENAZAPEWNIAMYREFERENCJE

Cena za jedną osobę to:
  799 zł netto – cena obowiązuje przy zapisie do 25 października

(po 25.10 cena to: 999 zł netto)

W ramach szkolenia zapewniamy:
• catering,
• komplet profesjonalnych materiałów szkoleniowych,
• certyfikat ukończenia szkolenia.

 

 

O naszych szkoleniach w ocenie ich uczestników przeczytasz tu

 

Zapisz się na szkolenie do 25.10

Informacje i zgłoszenia pod adresem :szkolenia@eurospektrum.pl

lub pod nr tel. +48 668 890 202